Back to NL

11 juni 2013 - Bangkok, Thailand

Hallo,

Dit keer een rijstblogje geschreven in een lichte mineur, want onze trip zit er zo goed als op. De dagen vlogen voorbij en morgen vliegen wij terug naar huis.

Onze laatste dagen gespendeerd op Koh Phi Phi. Phi Phi? Jup. In Koh Tao hadden we wat minder het 'paradijs-gevoel'. Maartje schoof haar plannen om te duiken al snel aan de kant toen we beelden zagen van de onderwaterwereld op Koh Tao. Grijs en beschadigd koraal. Niet de moeite. Niet na onze duikervaringen op Gili.

Teruggegaan naar Phi Phi en onze laatste dagen gespendeerd in een hangmat in the Sunflower bar of op een sarong aan het strand. Naar het viewpoint gelopen (wat een tocht!) en genoten van het uitzicht. Nog meer toffe mensen ontmoet en hoofdzakelijk vier maanden reizen laten bezinken.

Na maanden rondtrekken met talloze bestemmingen is het tijd voor onze laatste stop: thuis. En in tegenstelling tot al onze eerder aangedane buitenlandse stations, bushaltes en vliegvelden, worden we nu opgewacht door mensen van wie we houden (in plaats van door taxi-chauffeurs die ons tegen een hoge prijs naar onze slaapplek willen brengen).

We vonden het geweldig dat jullie met ons hebben meegereisd de afgelopen maanden. Bedankt voor de toffe reacties.

Tot snel!

Nancy en Maartje

ps: Ons vluchtnummer is EK057. We landen op Dusseldorf om 19.40.

1. José:
    11 juni 2013
    Goede reis en kom veilig thuis!
    Liefs, José
  2. Lize:
    11 juni 2013
    Goede terugreis!! En tot snel! xxx
  3. Rox:
    11 juni 2013
    Aan al het goede komt een eind.. Fijne terugreis, en tot heeeel snel! Dat vind ik dan stiekem wel weer een beetje leuk :)!
  4. Henk Megens:
    Goede terugreis
  5. Ferry Smit:
    Ja, meisjes

alles hat ein Ende, nur ein Wurst hat zwei.

Bedankt voor jullie mooie verhalen en foto´s, ik heb er enorm van genoten.

Hele goede terugreis.

Groeten Ferry
  6. Marloe:
    Hallo lieverds,
    Aller eerst een goede en veilige terug reis.
    Bedankt voor jullie geweldige reisverhalen en prachtige foto's.
    Maar weet dat het thuisfront heel erg blij zal zijn en jullie met al hun liefde zullen welkom heten.
    De zon reist met jullie terug.
    En weer lekker slapen in jullie eigen bed.
    Ook het eten zal eventjes wennen zijn na al die noedels.
    Heel veel lieve en super dikke kusknuffels van Ben, Nuriya, Khalyda, Naziyh en Yoe XX.
  7. Ria:
    ha lieve Nancy en Maartje,
    dat zal feest worden morgenavond! Kan niet wachten....we zullen jullie een warm welkom geven! nice flight en tot morgen kus mamzel/Ria
  8. Ans & Martin:
    11 juni 2013
    Hallo Dames, wij wensen jullie een goeder\ reis en bedankt voor de mooie reisverhalen en foto's. We spreken elkaar hopelijk snel weer bij Sander.

Groetjes van Ans en Martin en een poot van Noà
    (Ik hoop voor Maartje dat ze is het is vergeten van die hond!)
  9. Gerry:
    Hoi maartje en nancy,
    Welkom thuis in ons mooie kikkerland!
    Een goede terugreis en hopelijk tot snel.
    Groetjes Crian, Gerry, Maaike, Lieke en een poot van Tes
  10. Dave:
    11 juni 2013
    Wat lief wat je schrijft.
    Een heel mooi geschreven slotwoord waarmee je het verhaal tot een eind brengt.
    We zouden het niet erg vinden als je thuis komt en op je blog blijft schrijven.
    Ik zie je morgen.
    Je zonnige snoet en je lieve lach , nu weer van dichtbij....
  11. Michiel:
    16 juni 2013
    WELKOM Thuis!!
    Zijn jullie inmiddels weer gewend aan ons saaie bestaan (of nog niet???)?
    How time flies when you're having fun.... ;-))
    Warme groet
    Michiel & Gerda
  12. Jo Henkens:
    16 juni 2013
    Hoi Maartje en Nancy,

Welkom thuis en sterkte voor de komende tijd.
    Mis nog wel de laatste foto's! Zou graag Maartje zien na de laatste peroxide behandeling;-)

Groetjes,
    Jo